Wydarzenie

Powrót

PR bez krawatów o kampaniach społecznych

8 czerwca zapraszamy na kolejne spotkanie PR bez krawatów, które poświęcone będzie wyjątkowym kampaniom społecznym w Polsce. Podczas krawatów zaprezentowane zostaną 3 case'y: "Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym" (Fundacja PZU), "Sekret" (Fundacja Dzieci Niczyje) oraz "Bohaterów już mamy" (Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce).

Na początku zapraszamy na szybki networking, który pozwoli nam się lepiej poznać! Później rozpoczniemy prelekcje rozdzielone 5-10 minutami przerwy na rozmowy kuluarowe oraz uzupełnienie płynów/jedzenia w MiTo. Po wszystkim zostańcie z nami na piwo! :)

Organizatorzy proszą o potwierdzenie obecności na adres kontakt@prbezkrawatow.pl.

Więcej o kampaniach:

"Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym"

Celem kampanii było zwiększenie bezpieczeństwa na drodze poprzez przekonanie pasażerów do reakcji na niebezpieczne zachowania kierowców, do zmiany ich nawyków, a ich samych do ostrożniejszej jazdy. Kampania wygrała w konkursie Kampania Społeczna Roku 2014 w kategorii "Kampanie Firm i Fundacji Firm".

"Sekret"

Kampania Fundacji Dzieci Niczyje rozpoczęła się bardzo nietypowo. W warszawskiej Kinotece widzowie zostali poczęstowani przed seansem niewinnym cukierkiem, który niespodziewanie stał się później jednym z głównych bohaterów filmu wyemitowanego podczas bloku reklamowego... Spot przedstawiał problem przemocy seksualnej wobec dzieci.

"Bohaterów już mamy"

"To nie jest moje boisko" powiedział zmęczony Krzysztof Ignaczak, reprezentant Polski w siatkówce, który na jeden dzień wcielił się w rolę opiekuna z Wioski Dziecięcej. Tam bohaterów już mamy - opiekunów wiosek, O tym, jak zaangażować ludzi do wsparcia finansowego dla organizacji pożytku publicznego, m.in. na podstawie kampanii „Bohaterów już mamy”, opowie Anna Choszcz - Sendrowska..

Serdecznie zapraszamy!

8 czerwca 2015