Wydarzenie

Powrót

PR bez krawatów o komunikacji online

Jeżeli w Waszych postanowieniach noworocznych/wielkopostnych/życiowych jest rozwijanie swoich umiejętności w zakresie komunikacji, to na naszym najblizszym spotkanie dostaniecie coś lepszego niż lukier na tłustoczwartkowym pączku. Lutowe spotkanie PR bez krawatów będzie dotyczyło komunikacji online. Ciekawostki, trendy, narzędzia - wszystko to przygotowali dla Was nasi prelegenci, którzy na codzień żyją, oddychają i pracują w mitycznych internetach.

Czekają na Was prezentancje, dyskusje, świetna kawa i najlepszy towarzysz nieformalnych spotkań - piwo. Spotykamy się w naszej ulubionej knajpie - MiTo

Zapraszamy chwilę przed spotkaniem, jak i zachęcamy, aby zostać trochę dłużej - chętnie Was wszystkich poznamy, podobnie jak nasi przesymatyczni prelegenci. :)

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o potwierdzanie obecności pod adresem kontakt@prbezkrawatow.pl

W lutym przed Wami wystąpi 3 prelegentów. Część związana będzie z dziennikarstwem, inni opowiedzą o dostępnych narzędziach - niezbędnych dla PRowców :) Lista będzie aktualizowana:

Łukasz Głombicki - Jak sam mówi o sobie: Jestem online managerem National Geographic Polska. Odpowiadam za cały biznes online - stronę internetową, social media, web video, zarządzanie projektami i produktami, projekty specjalne, content marketing, zarządzanie budżetem, KPI, przychodu, budowanie i zarządzanie zespołem. Jestem menadżerem i redaktorem - w branży od 10 lat, od ponad 3 na kierowniczych stanowiskach. Odpowiadałem za rozwój aplikacji Gazeta.pl LIVE, wdrażałem innowacyjne projekty - m.in. nowa odsłona serwisu Pieniadze.gazeta.pl.

Kamil Rutkowski - Ponad 10 lat zawodowo zajmuję się wideo. Zaczynałem pracując w firmach produkujących rozrywkowe programy telewizyjne, następnie pracowałem w agencji reklamowej produkując spoty, filmy korporacyjne i animacje. Od roku jestem szefem redakcji wideo w Gazeta.pl. Dbam to, żeby materiały, które produkujemy były jak najbardziej angażujące dla widzów, a zespół produkcyjny rozumiał, jak przygotowywać treści w taki sposób, żeby ludzie chcieli je oglądać.

Kondrad Traczyk - CEO & Founder w Hash.fm

Patronem spotkania jest Mazowiecki Oddział Polskie Stowarzyszenie Public Relations

23 lutego 2016