Wydarzenie

Powrót

Kawa Herbata PR

Temat spotkania: Dobry brief to za mało, czyli o sukcesie klienta i agencji w przetargu!

Według szacunków tylko ok. 8 proc. przetargów na usługi PR zostaje rozstrzygniętych, a i te niekoniecznie oznaczają dobrą, efektywną współpracę klienta i agencji. Jak przygotować brief i przeprowadzić przetarg, żeby wybrać najlepszego partnera? Jak skutecznie podchodzić do przetargu, żeby wygrać? Te wątpliwości postarają się rozwiać goście poniedziałkowego spotkania Kawa, Herbata, PR.

W dyskusji wezmą udział: Jacek Traczyński - Commercial Marketing Manager Dell Polska; Ewa Mittelstaedt - Prezes Zarządu Monday PR, agencja Public Relations, Anna Wiatr - Partner, Dyrektor Zarządzający Aliganza Fashion Agency, Jacek Studziński - Senior Strategy Planner, 180heartbeats + JUNG v. MATT oraz Karolina Borkowska, Wiceprezes ZFPR, Wiceprezes Public Dialog.

Celem dyskusji będzie wypracowanie standardów, pozwalających uzdrowić relacje biznesowe w obszarze, który od lat wzbudza kontrowersje i dzieli branżę. Spojrzymy na cały proces z dwóch stron, czyli z perspektywy klienta przygotowującego przetarg i firm przystępujących do przetargu.

20 czerwca 2016